返回列表 發帖

Pollution in China

Last time I was in Hong Kong one day and I got sick right after I left my hotel room but I felt fine when I was in Shanghai for one week.
http://stay.snowinparadise.com

TOP

照片令人心酸。
不過講真,中國宜家發展得咁急咁快,就好似當年歐洲工業革命時代一樣,都對環境造成好多破壞,問題係,既然宜家知識水平高咗,其實係可以比以前做得更好,喺發展同埋保育/環保方面搵出平衡。只係在乎政府有心定係無意做嗟。

TOP

保八先至係硬道理。生態同自然環境保育?行埋一二邊啦~

(同埋,如果周遭環境被破壞而被染病、死亡嘅人,就只能夠怪佢地自己命賤。邊個叫佢地係今日生響國內嘅中國人?)

-力

TOP

4# Lik


無辦法啦,鬼叫中國最多嘅資源就係人咩。其實今日唔攪好環保,他朝只有用更多嘅資源去補救。更甚嘅話,可能補救唔到。真係希望啲領導人三思。

TOP

Wah ..   so bad ..

For pollution ..  that part, for sure Canada is better ..  

(I know 2 members won't agree .. )

TOP

吏治腐敗, 商家橫行是污染的源頭

所謂政府規管處理環保問題, 到頭來是要靠地方官員執行, 而地方官員又跟輸出污染的商家千絲萬縷.

簡單舉例, 要廠商合法傾倒污水, 意味著廠商付出不知數十倍的人力物力, 盈利當然受影響.  盈利受影響, 官員所得到的油水自然減少.  中國大陸長久以來揮之不去的就是這種徘徊於貪婪包庇的惡性循環中.

無論上層多有決心, 下層的總有應對的辦法. 宏觀歷史, 中國人的苦難就是這麼一回事, 不斷的負面競爭跟算計.

TOP

哪,唔好成日話我淨係對中國大陸有彈無讚。無錯,大陸嘅工業污染的確十分嚴重(響某啲地方甚至係嚴峻),但除咗我地 Peter仔一定會講嘅錢多之外,中國響環保方面亦真係有一樣野比西方國家來得積極:呢個就係投放響 alternative energy 方面嘅 R&D。當然,中國全國四周圍都有煤,所以暫時來講煤始終係最主要嘅發電燃料,但同時,佢對水力、風力、太陽能、同其他低污染嘅能源等等嘅都投放咗好多唔同嘅資源去發展。水壩雖然嚴重影響生態環境,而好多時興建亦勞民傷財,但長達計都應該好過繼續用煤。而早排中國亦頗為高姿態咁簽咗西方(唔記得係北美定歐洲)嘅太陽能公司去搞太陽能發電。國內嘅電動單車四周圍都可見,而混能汽車同電車 (electric vehicle) 嘅研發亦拍得住日本以外嘅西方國家。

而最重要嘅係,中國因為國內人口極為龐大,除咗最低級果啲地方領導人之外,其實其他各級領導人亦深明中國嘅持續經濟發展唔可以好似西方社會咁靠石油來帶動,因為就算崛晒全世界啲油出來,根本都唔會夠十三四五六億人用,而且世界各國亦唔會咁便宜中國。所以對於能源方面嘅需求,一方面要繼續 secure 石油來源,而另一方面亦要不停發展新能源方向先至能夠滿足未來嘅需求。反觀歐美等國家就因為 Big Oil 老早就坐大咗,貴為既得利益者,佢地根本唔會全心全力想歐美國家大量減低對石油嘅需要。

-力

TOP

所以有時好難分黑白, 以前有老師同我講過日本人最幸運係美國掉左個原子彈, 令到日本可以由零開始 (心態上同實際上), 中國亦然, 從一無所有來開發再生能源是一個優勢, 一個能源歷史上劃時代的契機, 就如以前由燃燒木材到懂得用蠟燭, 由蠟燭變成用煤, 石油.  地球人都係時候改變以資源來燃燒的慣性.

更諷刺係因為中國政府的威權主義, 對重大政策的行動性跟統籌力會大大提高.  試問民選領袖有邊個膽敢得罪油王同油商?  所以都好難一刀切話大陸現時的政制是福是禍

TOP

哪,唔好成日話我淨係對中國大陸有彈無讚。無錯,大陸嘅工業污染的確十分嚴重(響某啲地方甚至係嚴峻),但除咗我地 Peter仔一定會講嘅錢多之外,中國響環保方面亦真係有一樣野比西方國家來得積極:呢個就係投放響 a ...
Lik 發表於 2009-10-26 20:59


France has demonstrated a good example.  It relies on nuclear power.

http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_power_in_France

TOP

返回列表