返回列表 發帖
My sis always bring her baby to that park. So we have to thank you.

TOP

下次要佢食左佢,kekekeke

TOP

Thanks for doing this!  =D

1# katamari

TOP

下次要佢食左佢,kekekeke
siumaibb 發表於 2009-5-9 12:28


如過食就一定要video啦!hahaha

TOP

我今日又見到兩位狗主唔執囉。。雖然有一隻D便便係水質咁,好似肚屙。。
" 每一段戀情...
都有問題 -----
都有答案。"

TOP

我今日又見到兩位狗主唔執囉。。雖然有一隻D便便係水質咁,好似肚屙。。
kayllis 發表於 2009-5-9 17:19


Same park?

TOP

nono... it's in steveston village= ="
" 每一段戀情...
都有問題 -----
都有答案。"

TOP

yes! good move! x2

TOP

返回列表