Board logo

標題: is Raymond Lam coming to Vancouver ? [打印本頁]

作者: markusl    時間: 2009-10-22 11:35     標題: is Raymond Lam coming to Vancouver ?

I heard a rumor says Raymond (Lam Fung) is coming in November, is that true ?
does anyone know what's for and the date ? thanks!
作者: tiffiant    時間: 2009-10-23 17:27

why people so much deep into his heart?
作者: yoursecret    時間: 2009-10-24 01:44

Who's Raymond Lam?
作者: CWong    時間: 2009-10-24 02:09

本帖最後由 CWong 於 2009-10-24 02:10 編輯

靚仔林峯会过耒为協助智恆基金會做表演嘉賓!
作者: ordinary_girl    時間: 2009-10-24 10:09

when when? when and where to buy tix??   *.*
作者: 嘉嘉    時間: 2009-10-24 13:47

【轉FF】
[加拿大溫哥華-活動公告]修身堂3週年慈善音樂餐宴
活動名稱:溫哥華修身堂3週年慈善音樂餐宴
活動日期: 2009年11月8日晚上
地點: Westin Bayshore Hotel
門票價錢﹕加幣200元正 (門票收益捐贈智行基金會)
購票地點﹕修身堂及MAL
節目內容﹕晚餐﹐唱歌表演﹐抽獎
表演嘉賓﹕林峯﹐黃品源﹐王苑之﹐蘇永康
網址﹕ http://www.sausantong.ca/news/

門票於10月23日開始出售

---------------------
$200???? holy....
作者: RayRay    時間: 2009-10-25 19:44

May be "Blow Water"
作者: tiffiant    時間: 2009-10-25 20:14

a fake new
作者: Catpiano    時間: 2009-10-26 10:00

$200 ? ?  wah !
作者: masterbear    時間: 2009-10-26 17:26

it's been announced on radio! Fake new? don't think so wor
作者: tiffiant    時間: 2009-10-26 17:30

then he is coming to vancouver then
you color ladies, GO FOR IT
作者: 小叻    時間: 2009-10-26 17:51

I wanna go and see my 林峯!!! but then 200.....so expensive ah!! wondering if he will have 簽名會 >_<
作者: tiffiant    時間: 2009-10-26 17:55

raymond? is he yours?
oh my god
作者: tequila    時間: 2009-10-26 23:25

I wanna go and see my 林峯!!! but then 200.....so expensive ah!! wondering if he will have 簽名會 >_
小叻 發表於 26-10-2009 05:51 PM


he may not have one.... it's going to be TOO crazy. out of control




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2