

哪,唔好成日話我淨係對中國大陸有彈無讚。無錯,大陸嘅工業污染的確十分嚴重(響某啲地方甚至係嚴峻),但除咗我地 Peter仔一定會講嘅錢多之外,中國響環保方面亦真係有一樣野比西方國家來得積極:呢個就係投放響 a ...
Lik 發表於 2009-10-26 20:59
更諷刺係因為中國政府的威權主義, 對重大政策的行動性跟統籌力會大大提高. 試問民選領袖有邊個膽敢得罪油王同油商? 所以都好難一刀切話大陸現時的政制是福是禍
fishbelly 發表於 2009-10-26 23:22
| 歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://loyaukee.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |