Board logo

標題: [西餐] river rock casion [打印本頁]

作者: auyatyat    時間: 2011-5-3 19:23     標題: river rock casion

今日拎o左份24 免費報,有river rock casion o既coupon
可以去curve 或者lulu 食晚飯,買1送1
入門口申請bc gold card, 比$5 你
上去食飯o既時候再比多 $10 你

只限5月份星期四,會同老豆去試o下
作者: cha_wan_mushi    時間: 2011-5-4 14:37

yeahh
waiting for your review.
作者: ACC-HE    時間: 2011-5-4 15:37

Hmm... can't find your ad here: http://eedition.vancouver.24hrs.ca/epaper/viewer.aspx
oh nvm, u posted yesterday
作者: auyatyat    時間: 2011-5-4 18:34

It was on Page 11 in yesterday's paper
作者: jennychick    時間: 2011-5-7 09:07

did anyone try
作者: auyatyat    時間: 2011-5-8 19:11

上星期四開會開夜o左...趕唔切9點前入坐
今個星期先再試
作者: rockypath    時間: 2011-5-9 02:16

Its buffet dinner I tried a few years back was terrible and I never returned again since.
作者: auyatyat    時間: 2011-5-10 13:42

回復 7# rockypath


  not buffet this time, I called, the coupon is ok to be used in Lulu or cruve (or crepe?) cafes
作者: cha_wan_mushi    時間: 2011-5-11 13:55

i thought at curve and lulu
they only offer buffet..
作者: 布小熊    時間: 2011-5-11 15:51

本帖最後由 布小熊 於 2011-5-11 15:52 編輯
i thought at curve and lulu
they only offer buffet..
cha_wan_mushi 發表於 2011-5-11 01:55 PM

I tho Curve is just a lobby lounge. So just light food and drinks?
Curve Lounge:
http://www.riverrock.com/dining/curve_lounge/evening_menu/

OK.. Lulu is also a lounge as well:
http://www.riverrock.com/entertainment/lulus_lounge/menu/
作者: auyatyat    時間: 2011-5-12 21:27

今日去o左curve
d o野食其實係細細碟 $10-15 一碟, 其實係light snack
我叫o左個沙律,老豆叫o左個牛肉, buy one get one free
埋完單問佢拎張tickets, 去customer services 度sign up 埋bc gold card
即刻送2枝筆同埋$20 ($10 係餐廳送, 每人$5 sign up BC gold card), 即刻可以cash 錢,唔洗玩任何o野都ok...再送多$10 下次用... 即係total 送$30 現金...
下個星期四都仲可以去,如果無coupon o既人可以行去guest services,佢會即刻print 一張比你




歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://loyaukee.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2