標題:
[茶餐廳]
九記執左???
[打印本頁]
作者:
MoiRhapsody
時間:
2008-3-9 12:12
標題:
九記執左???
話說有前晚身痕想食粥,飛車落到lansdown,吓??????????
封晒紙咁,係裝修家點呀?
作者:
heykevin
時間:
2008-3-9 12:14
係裝修
作者:
ilsanlytang
時間:
2008-3-9 18:19
係装修啊!从3月3號到13號...(我就在Lansdowne work)
作者:
its_visa
時間:
2008-3-9 18:23
they need a renovation la.....
so dirty -___- its time to clean it up a bit la!
作者:
whitecho
時間:
2008-3-11 22:36
前幾晚落機打算去,點知見到封晒紙,仲以為執左
Good to know 係裝修
作者:
RayRay
時間:
2008-4-14 00:27
Luck to know #9 is under renovation. Save a trip ! Thanks LYK.
作者:
littledog
時間:
2008-4-14 01:00
It's been re-opened for a while now.
作者:
yujie
時間:
2008-4-17 23:39
對啊對啊 上次去就有了
三月底吧
所以 看到標題還真嚇一跳
歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://loyaukee.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2