標題:
香港幼園小學全面停課
[打印本頁]
作者:
Traum
時間:
2008-3-12 23:06
標題:
香港幼園小學全面停課
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
Traum
時間:
2008-3-12 23:39
提示:
作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者:
mcjohnjohn
時間:
2008-3-13 02:02
小弟覺得, 上少幾日學唔駛死, 最緊要係保住條命仔.
如果自己有仔女, 我都應該唔會比佢番學, 尤其係果d 好多學生染病既學校呢.
作者:
shutterbug
時間:
2008-3-13 11:46
It's sad...high population density...there's no place to hide...
everyone start wearing a mask again...
作者:
Littleprince
時間:
2008-3-13 16:47
洗手洗手洗手。。。
聽講有間中學有 60 幾個學生告病假﹐希望香港唔好再有事啦。。。
作者:
b06
時間:
2008-3-13 17:58
唔係講笑
我呢兩日都感冒. 小心小心
歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://loyaukee.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2