

.......

原帖由 lancer728 於 2008-6-4 12:15 發表
再一事反問
點解以片詞先完全相信係阿婆被強姦呢?
全件事相方理句仲未聽清楚, 又點可以判斷呢?
點解唔可以係忍左92年, 心諗無幾多剩, 想試下, 反姦蛇匪呢?
當未審判之前, 一切只可為推斷 ...




原帖由 pinkyblue 於 2008-6-4 08:45 發表
hahah 可能佢一開始只係想打劫錢去叫雞..但只得5草野邊到夠叫...為有xxxx左個唔好彩嘅婆婆![]()
個婆婆真係惨,9張幾先嚟姣D咁嘅野..唉...如事件屬實E條PK判佢切J.. ...

| 歡迎光臨 溫哥華老友記討論區 (http://loyaukee.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |