返回列表 發帖
應該要告喇。。。
我好惹火。。。

TOP

呢度D急症室多人到癲﹐去親到要坐底等 5-6 個鐘﹐仲要見完醫生咩到無幫你做﹐醫生咪又叫你明早見家庭醫生﹐真係盞搞 。。犧牲了睡眠但都係得個吉。。。但係屋企有老人真係無咩辦法﹐半夜他唔舒服唔送他去又好似好殘忍﹐很無奈
我好惹火。。。

TOP

返回列表