返回列表 發帖
原帖由 katamari 於 2008-5-28 15:38 發表
如果一個forum冇bt, 冇咸野, 又唔比人講人壞話, 可以講d咩?

風花雪月;談天說地;評詩論詞;講肥話瘦;

都不知有幾多嘢好講!
人生易老天難老,
歲歲重陽。
今又重陽,
戰地黄花分外香。

TOP

返回列表