返回列表 發帖
btw 阿Hyde你有冇上鏡

TOP

條港女唔係太差,但係佢要求太高, 搵得個3萬就好巴閉,又唔知自己住公屋,我地D公子哥兒都唔會吼lee D 女啦。仲話想比有錢仔溝
Hyde 發表於 2009-3-17 01:49

?你咁清楚佢d野
佢拒絕過你?

TOP

返回列表