返回列表 發帖
no.
"老友記檔案之:名花講毒男"
B仔 發表於 19-3-2009 11:49

LYK的確有好多毒男~
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

umm~ 買人多既細(小花)應該勝數大D﹐但係又估唔到大(G奶)既老姜攻勢又如何bor~ (正所謂姜越老越辣)
套戲幾時上演??
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

梗係大啦
左右抛錐
小花埋唔倒身
輸硬
sheep 發表於 20-3-2009 09:33


後面得啦卦? 唔通G奶係360度??
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

小花A稍一定神已發現G奶近在眼前
小花A不敢怠慢,立刻運勁使出龍爪手
可惜大C之G奶是用硬膠製成
小花A血肉之軀當然不可抵抗
小花A被G奶擊中後登時彈開並口中吐血
另外三小花見狀立即上前相救
大C奸笑一下說 ...
siumaibb 發表於 20-3-2009 10:47


笑死左
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

話其餘三小花挑機同C姑隻抽好D,咁先有義氣同硬朗架嘛~~
B仔 發表於 20-3-2009 10:59


通常係甘既情況﹐C姑要有4樣絕招先得~ 首先小花A對G奶攻擊不敵~ 小花B立即迎戰最後破解到果一招~點知奸的C姑又有更高既絕招~要逼小花C出手~ 如此類推~ 最後結局一定係4小花大戰大C姑~ 最後總有一邊係輸既~
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

你段戲令我諗起類似:"4小花正義戰士"大戰"戈C奶"
B仔 發表於 20-3-2009 11:30


更正~ 戲名應為: [4小花正義戰士大戰戈"G"奶]
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

60# B仔

你都好熟識大C姐既性格
(等等。。。B仔/C姐。。。。有無關係架?!)

不過你講得幾岩,大G姐咁清高,應該唔會同我地D蛋散有咩瓜葛。。。
咁即係大G姐臨陣退縮,四小花不戰而勝

恭喜晒 ...
siumaibb 發表於 20-3-2009 12:52


唔係丫? 套戲未出就落畫~ 向唔到我依D觀眾交待啵~~
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

返回列表