tiffiant 當前離線
絕頂老友 (頂級)
我晚上帶你去遊車河,之后帶你去Steveston一帶河边走走吧!不過你先幫我買一个hockey袋、一把鏟、手套、同3枝通渠水,到嗰晚帶埋嚟俾我就得嘞! CWong 發表於 2009-12-22 03:27
TOP
2# CWong 你唔係受緊既咩? sheep 發表於 2009-12-22 09:36
拒係想埋LUN 左你呀。 matt72178 發表於 2009-12-22 21:17
多謝Cwong ricrick 發表於 2009-12-22 22:30
Funeral home?! Ultraman 發表於 2009-12-22 23:07
放心,一人做事一人当,我唔会咁冇责任心,我一定留番自己條命同你make love,就算我要受一世,为咗广大LYK今後嘅人生安全,我绝对受得起! CWong 發表於 2009-12-28 06:19
Surreal 發表於 2009-12-28 07:55