返回列表 發帖
調Artest守Rondo??
MoiRhapsody 發表於 2010-6-8 15:15

冇可能啦! Artest 比Rondo 一閃就過左啦...

TOP

放投不放切。
放rondo射外圍,切斷佢同big3既聯繫,絕不容許ray gun同PP有open or easy basket。
只要佢唔 ...
MoiRhapsody 發表於 2010-6-8 15:25

我好有信心, 就算Artest 退後多3 呎, 都係會比Rondo 話過就過的, 唔係因為Rondo 超快, 而係因為Artest 根本唔夠快.
Artest 守PP 好喇, Rondo 留番比Kobe仔啦, 不如試試Vujucic mark Ray Gun, 起碼唔駛比人屈高.

TOP

我會將Kobe調去守Ray或PP.....
只要成功今rondo變成單兵作戰就成功左,
好多時Rondo一黎單打獨鬥,Bos個攻 ...
MoiRhapsody 發表於 2010-6-8 15:44

你果套應該唔work. 當Artest 比Rondo 甩左, 就要有人補位, 咁就有空位比人射爆!
Rondo 既style 就係咁, 咁樣係完完全全中左BOS 既計.
其實Kobe mark Rondo 都應該唔錯丫, 比佢射 long 2, Kobe 夠快可以唔比佢鏟. Kobe 要mark Ray Gun 會好辛苦, 因為Ray Gun 全場跑架, 又多pick, Kobe 唔係防呢d 人的. 不過, 我都未諗到防Ray Gun 既好方法啊~ 好彩我唔係phil jackson 啦!

TOP

好有趣既一件事,
RAY明顯手感凍到結冰,隊友都不停set up俾佢,可見團隊士氣不錯,信任度高。 ...
MoiRhapsody 發表於 2010-6-9 11:50

唔係想信任佢, 而係BOS 打唔起Ray Gun 就一定唔夠打!
要外圍射得好, Rondo 同其他內線先有空位打入去.
而家Ray Gun 打到咁, 輸梗啦.
(今日又要開會, 都係返左公司冇幾耐乍, 睇得4th Q 既最後幾分鐘only)  

TOP

"估計"
kobe今晚會有30+分
odom 會爆
如果順的話  fisher 3分會救lakers

ray gun 會回落到15分左右  kg會有16
BOS 勝負要睇Rasheed 或Nate 可否爆

因為兩隊太接近  最後都要睇下final 2 minutes 點處理
睇運仔睇REF

但BOS 會W
martintin 發表於 2010-6-9 03:19

你都好準woh!
1. kobe今晚會有30+分 - 都有29分, 非常接近
2. odom 會爆 - 5/5 FG, 都算爆左架喇!
3. fisher 3分會救lakers - fisher 真係打得好好 in 4th Q
4. ray gun 會回落到15分左右 - 真係回落, 仲落得比你預期中勁!
5. kg會有16 - KG 真係爆呀! 勁!
6. BOS 勝負要睇Rasheed 或Nate 可否爆 - 佢地真係唔爆, 所以輸左
7. 最後都要睇下final 2 minutes 點處理 - 真係最後定輸贏! 勁!
8. 但BOS 會W - 剩係呢個衰左law...

TOP

可以咁講,有好幾次個攻勢都係set up pick for allen,照計呢,PP今日三分係會俾ray gun有把握,之但係都係 ...
MoiRhapsody 發表於 2010-6-9 11:59

PP 係唔係 Artest mark? 係既話, 唔比佢射都有道理, 因為Artest 應該幾chi 身, 冇乜位傳.
而Ray Gun 係唔係仲係Fisher mark? 如果係, 咁佢真係有優勢的, shooter 要keep 住shoot, 一入就隨時on fire, 咁到時BOS 就可以ride on him. 可惜, 唔好話on fire, 連dd 火屎都冇, 慘.

TOP

回復  martintin


   咬得好緊 一分上落
睇來 GAMES TIE 2 - 2
sheep 發表於 2010-6-11 09:51

最多3-1, 咁我既4-2波膽就好有機會了!

TOP

唔好講住,科左水俾MYVERSE未????
MoiRhapsody 發表於 2010-6-11 14:10

呢d 係我同myversa 兄之間既mi mi~

TOP

呢排 Myversa 人間蒸發。
都唔知係咪D  錢債糾紛俾人滅口。
matt72178 發表於 2010-6-14 08:34

下一個就係你...

TOP

其實BOS or LAL 贏, 我都覺得呢個series 好睇!
基本上, 一直都like 呢個match up 打Finals~
希望真係可以打到Game 7, Finals 好耐都冇試過打到Game 7 了, 一定好經典! 正!
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

返回列表