返回列表 發帖
育都未發完就走去援交...
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

自食其力
唔錯
快樂牛郎 發表於 2012-6-19 11:13

自食其力都有好多方法...
將來後悔就太遲了.

TOP

每個人都有D野會後悔
呢個係成長既過程
快樂牛郎 發表於 2012-6-19 13:02

小弟完全認同每個人都有D野會後悔, 但係都唔好搵D 大大鑊, 惹到性病係會一世的.

TOP

跌得越痛
成長越快
快樂牛郎 發表於 2012-6-19 14:00

我寧願慢慢成長了...

TOP

返回列表