返回列表 發帖
version A 會對死者既家人冇咁大傷害.
version B 會比較吸引讀者.

其實窮人o係香港應該餓唔死既. 個女仔好似讀得下書, 點解唔讀落去呢? 一家人一齊捱多幾年, 個女讀完書之後就有機會脫貧架喇, 到時大學畢業點都搵到少少錢架woh...

死者已矣, 希望佢早日安息啦.

TOP

但係我地都上緊LYK同陌生人吹水woh...

TOP

原帖由 大檸樂 於 2008-5-8 16:43 發表
吹下水姐, 佢蠢到約出黎..
我就唔驚啦, 除非你地隔住個mon都可以殺死我


好, 你望定定個mon 喇, 我叫個mon 射d 幅射出特慢慢射死你. 哈哈~

TOP

原帖由 Hyde 於 2008-5-8 17:50 發表


she was too poor to study so went to become a 私鐘 to earn money to support the family

如果呢個女仔真係做私鐘搵錢養家, 我就覺得呢個係香港社會既不幸.
公援雖然唔多, 但係都唔會餓死人既. 正正當當咁做下兼職, 努力d 讀書, 將來一定好有前途.
而家搞成咁, 真係慘慘慘.

TOP

返回列表