返回列表 發帖
我修練失敗~~ 就快被踢出師門~~
小叻 發表於 2009-4-14 14:42

唔駛怕既, 你師父功力深厚, 遲d 會幫你打通"任篤二脈", 咁你就會修練成功架喇!

TOP

my homework...
B仔 發表於 2009-4-21 14:29

B仔, 你整得好靚呀!
果然係名師出高徒~
zuesel, 怕唔怕有朝一日會有徒弟冇師父呢?

TOP

Ric,
冇話唔得嘅。。。

MJJ,
ty~
我仲有好多野要跟師傅學~ 好開心,師傅話去完旅行返嚟教我第樣野呀!! 我唔會啦~ 我邊係食碗面反碗底嘅人嚟架?! 師傅好INFLUENCE我架!好難得有人同我一樣咁鍾意整手功~~ ...
B仔 發表於 2009-4-21 23:29

哈哈~ 唔食碗面反碗底, 會唔會食碗底反碗面架? 講笑乍~
你整d 野好靚, 名師出高徒, 你師父整既野應該有機會仲靚~
我麥莊莊就最鍾意睇靚野, 你地記得得閒就post 你地d 傑作上黎比大家欣賞一下woh!

TOP

返回列表