mcjohnjohn 當前離線
金牌老友 (超級)
我修練失敗~~ 就快被踢出師門~~ 小叻 發表於 2009-4-14 14:42
TOP
my homework... B仔 發表於 2009-4-21 14:29
Ric, 冇話唔得嘅。。。 MJJ, ty~ 我仲有好多野要跟師傅學~ 好開心,師傅話去完旅行返嚟教我第樣野呀!! 我唔會啦~ 我邊係食碗面反碗底嘅人嚟架?! 師傅好INFLUENCE我架!好難得有人同我一樣咁鍾意整手功~~ ... B仔 發表於 2009-4-21 23:29