返回列表 發帖


Hello,  大家好大家好,好耐無見,別來無恙呀嘛?
啱啱經過返嚟打咭,見到個forum如此"熱鬧", 我都倍感安慰。

實在過去一段日子發生太多事,緊本追唔切啲新聞,老實講我反而少咗同人"打牙較", 我好怕咩話題都去咗佔中,黃色絲帶,雨傘… 撇開香港,無啦啦北美社會又倒退返有種族歧視嘅聲音,我有啲怕睇新聞,有時唔係太想知咁多。

Anyway, 無咩講,嚟say hello, have a nice day...


- 美魔女大C姐

你想我講啲咩呢?

我唔識講咩Black Friday shopping… 我啲近況唔似係LYK想討論嘅話題喎…

TOP

所以今年學到最大嘅教訓係包容。

原來身邊有好多人同自己理念價值觀都好唔同,而某部份人係接受唔到同台食飯各自修行,更加唔俾人有不同意見一定迫人要表態…



就正如喺另一個post同fibbi對話,我真心覺得放開啲啦,執著某啲字眼,某啲立場,而唔去適應個社會,了解身邊有唔同嘅人,我覺得好自私,況且,有啲嘢根本事不關己,影響自己少少(甚至無影響), 但對一批人有大得益,可樂而不為?

TOP

回復 9# fibbi

我覺得你嘅道德係無唔啱,學你話齋,每個人個底線唔同。




我只係想講,你嘅言論係唔接受同性戀係正常,that's it,  你唔洗pretend 開放,pretend 包容,你唔接受同性戀咪唔接受囉,講真唔接受唔犯法。但係唔好虛偽,以為自己已經接納咗其他人但其實個底線依然係歧視同不平等。

TOP

回復 11# fibbi
張心比己,你同我都係小眾,我哋喺加拿大都係非主流,咁係咪代表我哋要接受唔同等嘅法律呢?


呢個要諗清楚。


同埋心理陪養同文化係好受法律影響。試諗吓如果亞洲人喺加拿大唔俾投票,唔俾參政,唔俾做某一啲主流社會覺得好理所當然嘅事。咁你會覺得主流嘅小朋友長大喺呢個制度,會唔會視亞洲人如等同?會唔會對亞洲人有同等嘅尊重?




我唔係為拗而拗,歧視嘅可怕係,歧視咗自己都唔知,好根深蒂固。反而你話唔同意,唔讚成,都係一個理性同有意識嘅決定。




剝削別人嘅權利而又無直接得益係好盲目。你不停問點解人哋要有你有嘅權利,咁點解你嘅權利人哋唔可以有呢?你有咩咁優等?

TOP

okay 嘅,你講嘅嘢無錯,我哋可以唔去quebec, 唔去做生意,唔入鄉隨族。咁都係嗰句,咁gay 同lesbian可以點呢?係咪要求其揾個異性結婚攞到大眾得到嘅benefits 咁就係尊重傳統婚姻,咁做就道德?


當然啦,你用"另類", 同"食得鹹魚抵得渴" 嘅字眼,個潛台詞係"邊Q個叫你搞gay, 唔鍾意咪做返主流囉,點解要我哋去就你哋呢啲小眾唧!"

用呢個諗法出發,都唔洗辯論落去,我已經知你嘅立場,我亦無本事改變你想法。


For 我自己就覺得婚姻同傳統都係不斷改變同與時並進,唔可以話得到某啲改進,益到自己,之後就落閘放狗,用對自己有利嘅門檻去排擠其他想改制嘅人。

TOP

回復 15# Littleprince

我從來無諗過同性戀係新潮嘢,只係以前唔接受唔公開唔代表唔存在。即係恐龍都可能生cancer, 不過未有醫生診斷過佢哋啫。


如果你嘅立場係"同性戀等於淫亂",  所以你唔接受同性婚姻我反而明白喎。我唔同意but我理解你嘅出發點。最得人驚反而係口講開明,包容,但實際唔想別人有同樣權利,我覺得呢個心理狀況好奇怪。





TOP

大C姐我只有一句送比你,就係晤好以為同性戀係時代產品,舊約聖經已記載,幾千年前所多馬娥麼拉就係同性戀 ...
Littleprince 發表於 2014-12-3 14:47

呢個世界好得意架,好多"傳統"同"道德"都係依自己利益出發。


你夠唔夠擔講你無婚前性行為?


你唔去quote聖經睇吓佢贊唔贊成人離婚?


咁你個道德標準係咁高,妓女直頭坐監啦,唔結得婚唔生得仔。


總之事不關己就好口響,嚴人寬己。同自己利益有關就"搬龍門", 隨時可以捨棄某啲"過時"同"專制"嘅傳統。

TOP

道德標準會隨時間改變嘅…

20年前好多人好歧視染髮紋身嘅人,街到見到揾路走,個仔染髮要逐出家門,紋身直頭係黑社會啦。咁而家你揾個從來無染過髮嘅都好難,我亦甚少聽到有人講因為紋身就要分手或唔會拍拖嘅原因。


我只係覺得呢啲保守思想再過一段時間都係得啖笑。

TOP

我覺得制度上開放係好事喎。

都係俾人多啲選摘啫,好似HKTV, 開咗台唔代表多人睇,免費都唔一定要你睇。咁有啲法律俾權利你,你都有權選摘使唔使用呢個權利。

社會進步,普遍市民文明,其實都係步向deregulation,  因為每個人都有能力去判斷咩係啱咩係錯,咩嘢生活適合自己,咁唔需要太多法律去限制你可以做乜唔可以做乜。

TOP

返回列表