返回列表 發帖

<夜生活女王2009士啤騷>揮手區

岩岩打完Chapter 3"無情有愛"之後﹐好想知究竟大家洗唔洗心理輔道。同埋諗下係咪要放足本版入無人駕駛區。

Hello大家好﹐正式返左Vancouver幾個禮拜先有D胸同各位見面。開多個揮手區係想俾班蛋散多個抒發情緒同吹水嘅地方啦。話說近日其實大C...姑(諗唔起自己叫咩朵)身邊好多人問有無工勞。好多人﹐畢業生又有﹐幾十歲又有﹐都揾緊嘢做。當大家都幾乎唔題開嘯嘅時候﹐其實無論香港﹐Vancouver同我其他海外朋友都好懊惱工作問題。好多人見我咁多嘢做﹐又好似好多朋友﹐所以都揾我搭路。但係我真係想講﹐我識嘅朋友好把鬼﹐頂多係醫生律司會計﹐唔係話佢哋無用﹐當然好有用啦﹐但係佢哋唔會請人囉。我唔係識好多生意人﹐中小企果D。老老實實﹐我識嘅朋友好多都係大公司manager﹐佢哋都無可能指指個鼻就請個親朋戚友入公司。所以好多時都係愛莫能助﹐頂多係留意有無相關行業嘅job posting囉。

我都希望個市好D啦﹐遊手好閒無工做的確係好慘。慘到而家有時忙到甩碌都唔敢喺人面前呻﹐因為實有人講呢句﹐"你有得做仲講風涼話﹗" 我幫大家打打氣啦﹐唔好太燥火。

-- 忙到爭D唔見左個胸嘅C姑

Here are my advices to all job searchers.  Just pay more attention to your resume.... I am not the lucky one, nor the best one out there.... needed couple years to find a job in big company.... but at ...
zoids 發表於 2009-7-3 02:35



你唔明我個意思。

若然你間公司有個job posting要請個software engineer﹐你又咁岩識一個朋友係讀engin又有相關經驗﹐你就可以叫你朋友apply唧(呢D係referral)。

我之前講個意思係﹐我唔識一D朋友係可以"指指個鼻"就關照個世姪求其擔當一官半職。除非你係私人公司或者係CEO果個階層﹐一般管理級都好難亂請人。

-- 酥胸半露大C姑

TOP

q112774229 , 你有所不知,如你吾係CEO,年薪過百萬,C姐係吾會采你既
搵tiff la,佢好好人,你地一定做到朋友
ricrick 發表於 2009-7-5 01:08



又關我事? 又擺我上檯?

你信唔信我又放假。

-- 食緊蕉嘅C姑

TOP

o係你"忙到甩碌"既時候,有無諗過係你老細諗縮數,將幾個人既工作比你一個人做,人工就加少少甚至唔加,搵9你笨7呢?


在下亦曾經僥倖係咁情況下,係間有4~500員工既公司做過差唔多一人之下既位。 個中苦況。。。
...
ecwkwok 發表於 2009-7-5 23:45



你講晒"窗口"都無用﹐因為請唔請人向來都係我話事。老老實實﹐請唔請﹐請邊個﹐都係我控制唧。不過而家請個人真係好難﹐好多人又無經驗又無work ethics﹐忙起上嚟都無時間train。同埋好多嘢都要自己親力親為唔可以假手於人。所以我都係辛苦命﹐勤力D賺錢啦。

至於話"關照"朋友入公司係同事三分親同畢打自己人嘅劇情唧。當然我唔排除好多香港中小型office會有人玩呢D咁幼稚嘅office politics。一般大公司你refer個朋友都未必同一個department﹐同一個department都要經過3個manager, 2個execs﹐一個partner先請到你朋友。大公司嘅internal control都唔會俾你亂放人入payroll啦。

-- 把仔達人大C姑

TOP

兄弟姊妹包養團團長,專攻上流市場
ricrick 發表於 2009-7-7 13:40



我都想俾人包養﹐但係從來都無﹐諗起都想喊。

-- C姑

TOP

順便promo一下<夜生活女王2009士啤騷>下個禮拜大結局。

話時話(無人話過)﹐覺唔覺每年都好多澳洲人﹐英國人會申請work/travel visa嚟Vancouver? 每年most livable city都入圍﹐當然好多人都以為Vancouver真係好優質生活派。但係個個嚟到都揾唔到工﹐揾到都係做D好低下層嘅工作﹐連一般生活都困難﹐唔好話去玩。變相嚟到慘過坐監﹐你哋識唔識得呢D朋友?

-- Hot stuff大C姐

TOP

22# 大C姐


I talked to two Japanese chicks in the swimming pool couple months back. they said they on working visa. The wage is about the same as Japan, 13-15/hour.  They come out to see the world, ...
Ovaltine 發表於 2009-8-27 00:12



女仔又後生當然著數啦﹐好多唔識英文嘅日本妹都可以做starbucks﹐waitress。但係男仔就通常唔會請囉。

但係Customer service好少有十幾蚊一個鐘啵。

-- 瘦面成功大C姐

TOP

nail technicians from what i heard, i was a little skeptical though. these korean/japs that come here, some on travel visa, they make there wage more than 15/hr. it was one of those richmond apartment ...
Ovaltine 發表於 2009-8-27 17:40



啊~ 呢D手作仔反而易sell過大學學位。你要做文員﹐又要train你﹐又要幫你搞access card/ authorization﹐搞得嚟你都走啦。

TOP

返回列表