返回列表 發帖
哈哈 ,在下最中意爆廣東粗口.....

TOP

回復  imvitasoy
請講。
elan7e 發表於 2012-9-2 15:50



    中意還中意,都唔係無啦啦爆粗嘅....
在下見過一D 華南細路,十歲唔夠,句句說話加個 L 和 7 ,  
而且講得若無其事,好似閑話家常,講時仲會笑笑口

TOP

返回列表