zuesel 當前離線
非常老友 (高級)
我修練失敗~~ 就快被踢出師門~~ 小叻 發表於 2009-4-13 22:42
TOP
HEHE。。。 啱啱同愛人食完飯,返到屋企就即刻做功課了~~~(我整完我個綠色圓碌碌野喇) 好多謝ZUESEL名師收笨徒~~~我今日玩得好開心!我會努力,等下星期日交功課㗎! 萬分感激你悉心教徒呀! ... B仔 發表於 2009-4-12 20:20
mcjohnjohn 當前離線
金牌老友 (超級)
我修練失敗~~ 就快被踢出師門~~ 小叻 發表於 2009-4-14 14:42
B仔 (索毒盟主)當前離線
今日仲諗住返工時整個新CACTUS嘅TOP添~ 點知,同事請病假,我冇得去。。。我唯一返工可以偷懶嘅地方。 B仔 發表於 2009-4-14 07:33
You mean you do it at work? .... you are just like me! zuesel 發表於 2009-4-14 09:35
唔駛怕既, 你師父功力深厚, 遲d 會幫你打通"任篤二脈", 咁你就會修練成功架喇! mcjohnjohn 發表於 2009-4-14 00:35
Rainy 當前離線
ricrick (浪派子型)當前離線
【R字頭】
我識整餅,有無人想學? ricrick 發表於 2009-4-15 02:03