返回列表 發帖
20# 布小熊 我去咗HOME DEPOT,買咗棵白色群紫邊嘅囉~
$2.XX幾~

TOP

20# 布小熊 我去咗HOME DEPOT,買咗棵白色群紫邊嘅囉~
$2.XX幾~
B仔 發表於 2009-4-29 09:30 AM

Let me go after work sin!

TOP

B仔,影張相上來目第下? 白色群紫邊好凊雅,good choice啊!

TOP

我想問下剛剛買返黎既violet洗唔洗換個大少少既盆架?
" 每一段戀情...
都有問題 -----
都有答案。"

TOP

原裝4'盆就夠,不用换.

TOP

咁一般應該要幾耐先要換呢?
" 每一段戀情...
都有問題 -----
都有答案。"

TOP

到拒長大有另外一組根部從泥土生出來時,就係分盆既時候(即好似第一版個盆雙胞胎).
吾係換大盆,而係將拒一分為二,將新長出來既個組葉移植到另外一個4'盆. 甘到時你就會擁有兩盆紫羅蘭啦!
我記得我個盆要差部多一年多才有新根.

我知有人喜歡換大盆,讓它自然長,控制得好都幾可愛.不過聽講甘就會俾d葉搶左d營養,生好多葉,吾多開花.同個型會好怪.

TOP

My African violets also bloom all year long. The trick is to dilute the fertilizer (using 1/4 of the recommended doses) and use it to water the flower. They don't need direct sun but prefer very bright light. Good luck with them!

TOP

我的第一棵African Violet
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我的第一棵African Violet
B仔 發表於 2009-4-29 23:33

個顏色好靚~~~~
我今日買左盤粉紅色...
" 每一段戀情...
都有問題 -----
都有答案。"

TOP

返回列表