|

|
喂喂大家好呀。在遠方的C姐與各位問好。
大家...食滯未呀? 我已經去左5個Christmas Party﹐食肥左不特止仲笑到牙較痛。你知啦﹐去social event講嚟講去三幅屁﹐都係"(笑)嘩好耐無見... 最近忙緊咩呀? Christmas會去邊呀? 係咩﹐你個仔上小學嗱? 我轉左新工﹐呢個係我張卡片。阿邊個邊個都嚟左﹐我同佢say hello先﹗(笑)"
一向對節日冷感嘅C姐嚟講呢﹐Christmas真係過過好__多次。咩都玩過﹐咩都見過﹐當然好多辦公室男女都係由office party開始搞埋啦﹐我都親眼目擊唔少... 不過留翻下年再開<夜生活女王2010>先分享。
其實我好唔鍾意逼﹐我真係寧願俾貴D都唔想排隊入去mall同人逼。但係過時過節﹐我都係一個正常女人﹐都一定會被個氣紛影嚮去構物。當然﹐價錢都好吸引啦﹐好多地方都減得幾多﹐同埋其實唔係我想像中多人囉。都執到幾件平平哋返工衫﹐算有新衫過年啦。
講左咁耐都未入題... 首先想祝大家過節開開心心啦﹐今年始終係大起大跌之年﹐好多人失業又反彈﹐但係總算平安渡過。不如回顧今年有咩大事大非﹐小事小非值得recap啦。我就覺得豬流感都真係幾流﹐累我搭飛機心驚膽跳﹐驚俾人捉走。另外都想提醒一班血氣方鋼嘅男女﹐性誕流流唔好做錯事啦。真係要老土都要講句﹐no glove no love。
好啦﹐今年年尾攝到一個post標個尾會﹐無咩好講啦。大家Merry Christmas玩得開心D啦。明年見~
-- "We are the champion"好波大C姐 |
|