唔好講到自己係受害者啦, 我覺得你地係 Gill Gill 同類 - 又天真又傻呀
而家邊度仲有人信差佬架?? 你一定阻住人買 tim tim 所以佢老點你啦
女生們, 請想想類似情況, 如果你有一晚自己行緊條好黑又冇人既街﹐ 你發覺有個男人跟住你後面, 跟足幾個blocks….你報警, 個差佬叫你停埋一邊等警察黎, 我想問妳地停唔停低?
不過俾人搞左都好既, 起碼身上可以留低佢o的毛髮或者白色痴立立既野( if he has dom dom then too bad! ha! )~ 希望驗 DNA 可以搵到證據~ 你而家得個指紋? 哈, 落完雨冇左~
住加拿大信自己好過.....即係, 你踩行油走啦!!
“
The cop defended "if you believe you are in a dangerous situation, you don't have to listen to the dispatcher." 我好同意個差佬既說法~ 係喇~ 呢 $300 deductible當自己上左一課啦
[ 本帖最後由 Purpleheart 於 2008-10-16 01:17 編輯 ] |