q112774229 當前離線
一般老友 (新手)
TOP
ricrick (浪派子型)當前離線
【R字頭】
金牌老友 (超級)
大C姐 當前離線
非常老友 (高級)
q112774229 , 你有所不知,如你吾係CEO,年薪過百萬,C姐係吾會采你既 搵tiff la,佢好好人,你地一定做到朋友 ricrick 發表於 2009-7-5 01:08
ecwkwok 當前離線
幾好老友 (中級)
我都希望個市好D啦﹐遊手好閒無工做的確係好慘。慘到而家有時忙到甩碌都唔敢喺人面前呻﹐因為實有人講呢句﹐"你有得做仲講風涼話﹗" 我幫大家打打氣啦﹐唔好太燥火。
我之前講個意思係﹐我唔識一D朋友係可以"指指個鼻"就關照個世姪求其擔當一官半職。除非你係私人公司或者係CEO果個階層﹐一般管理級都好難亂請人。
tiffiant 當前離線
絕頂老友 (頂級)
o係你"忙到甩碌"既時候,有無諗過係你老細諗縮數,將幾個人既工作比你一個人做,人工就加少少甚至唔加,搵9你笨7呢? 在下亦曾經僥倖係咁情況下,係間有4~500員工既公司做過差唔多一人之下既位。 個中苦況。。。 ... ecwkwok 發表於 2009-7-5 23:45
大公司嘅internal control都唔會俾你亂放人入payroll啦。
rainbow-davie 當前離線
兄弟姊妹包養團團長,專攻上流市場 ricrick 發表於 2009-7-7 13:40