返回列表 發帖
60# B仔

你都好熟識大C姐既性格
(等等。。。B仔/C姐。。。。有無關係架?!)

不過你講得幾岩,大G姐咁清高,應該唔會同我地D蛋散有咩瓜葛。。。
咁即係大G姐臨陣退縮,四小花不戰而勝

恭喜晒

TOP

60# B仔

你都好熟識大C姐既性格
(等等。。。B仔/C姐。。。。有無關係架?!)

不過你講得幾岩,大G姐咁清高,應該唔會同我地D蛋散有咩瓜葛。。。
咁即係大G姐臨陣退縮,四小花不戰而勝

恭喜晒 ...
siumaibb 發表於 2009-3-20 13:52

彩!我閘住!
唔好拿我同佢比較~ 我受唔起!

我嘅"B" 同佢咁多字母無關~ 我個名,係我愛人給我起的~ 我唔會好似C姑咁樣樣都刻意表明,有D野,係心入面就夠架喇~

TOP

60# B仔

你都好熟識大C姐既性格
(等等。。。B仔/C姐。。。。有無關係架?!)

不過你講得幾岩,大G姐咁清高,應該唔會同我地D蛋散有咩瓜葛。。。
咁即係大G姐臨陣退縮,四小花不戰而勝

恭喜晒 ...
siumaibb 發表於 20-3-2009 12:52


唔係丫? 套戲未出就落畫~ 向唔到我依D觀眾交待啵~~
addicted to OROCHI Z~~! ♥

TOP

小叻係有VIP飛。。。

冇戲,我送個比你補返數好冇?

TOP

本帖最後由 Rainy 於 2009-3-20 20:34 編輯

其實.... 個劇情好簡單......

電子狗狗.. 冇電仲掂 fing 啊? 我地4小花 cut 佢電源, 我地已經可以贏佢幾條街啦...
我地靠食腦架... 洗鬼以暴力鎮壓戈"G"奶.....
冇電..我睇佢掂 fing..... 我地出手溫柔... 你地應該知架..
以我柔柔的雙手.... 輕輕的拔掉不壞好意的高壓G電....
就是飄飄的一拔...... 斷電了.... G電也冇了... 奶動也不動了
硬化了的G奶也開始躲避起來不敢同有美貌又有智偉既 4小花 肉博了

TOP

正當四小花自鳴得意之際
G奶個舊电池作垂死掙紮
一招漏漿電池
將四小花化成一堆再造肥
G奶同小花同歸於尽

TOP

唯有我大派mayo比佢地補身
佢地先可以返生進行第二回合
無希望無失望

TOP

Rick 哥仔d mayo 唔夠4個人分.. 哈哈
G奶一野衝過去Rick 哥仔到, 一心以為d mayo好補.. 可以令對淋落舊垂死掙紮既G奶起死回生….

TOP

夠哂分有特
救得起G奶,又可將4小花變成G奶
吾洗掙,人人有份,永不落空
無希望無失望

TOP

Mr ricrick, 有無咁多呀?唔通你係呢個族既人?
Bubal Tribe 18+

TOP

返回列表